For fuck sake...

Hur kan man vara så här trött?
Känner mig helt jävla slutkörd, både psykiskt och fysiskt, men det är bara en dag kvar och sen blir det minisemester (eller ledigt, hur man nu vill se det -men numera är det nästan semester att åka hem!)
Och satan i gatan vad mycket folk det har varit idag (utom i mejeridelen då, för där var det tydligen, citat, "väldigt lungt"), ett tips till alla som har midsommarhandlingen kvar: åk på förmiddagen, vid öppning... Tror lätt att det är lungnaste tiden att handla på just nu...

En rolig sak som har framkommit idag är att hela kassalinjen är karltokig och de få pojkar/unga män som finns på bygget objektifieras hej vilt, av alla. Det är bara att hoppas att inte de är lika dana mot oss, det vore ju hemskt *hehe*
Mycket skratt och flabb under rasterna blir det i alla fall, kunde inte ha goare gäng att jobba med!!!
I övrigt efterlyser jag snart personalfest, det här gänget kan nog bli ännu mer livat med lite innanför västen...

Men nu ska jag pyssla om mina nya små blommor, så over and out...

Kommentarer
Postat av: Theres

Haha ja vadå, det var ju lugnt uppe hos mig ju

2009-06-17 @ 19:56:16
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, okej då! Tillbringde faktiskt några timmar under solen =) Inte för att jag blev så mycket brunare men ändå =P Såg ännu mer nytt folk på jobbet igår när jag va där på kvällen...de tyckte nog att jag va psyko när jag gick å kollade som en tok för att kunna se vem det va =P Är du där idag tro?

2009-06-18 @ 07:43:42
URL: http://laid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0