Ett psykbryt senare...

Ibland krävs det så lite för att utlösa ett psykbryt, idag var allt som krävsdes ett krånglande cykellås vilket gjorde att jag inte kunde låsa min cykel... Jag bröt ihop totalt och satt o tjöt i cykelförrådet i 20 minuter, innan jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag kunde låsa cykeln med låset till den andra cykeln... Men när hjärnan är trött och strejkar då kommer små ångestattacker, och vad fan -man måste få vara lite mörk efter en hel dag av att vara glad på jobbet!!!
Men nu gäller det att landa, fokusera och gå vidare framåt...

Har en superlång attgöra-lista (vilket kan ha ngt att göra med att jag somnade i soffan igårkväll....)
Men jag måste hitta inspiration för att ta tag i det och optimera tiden, ska med bussen 21:25! Ska bli så jävla skönt att bara komma hem, njuta och umgås... Träffa familjen, vännerna och babesen! Det ryktas om midsommarfest i Ljunga imorgon, låter lovande...

Angående jobbet, visst ska det bli skönt att vara ledig, men samtidigt, jag har haft så jävla roligt de senaste dagrna och det märks att man börjar lära känna folk mer och mer -det är ett förbannat gott gäng -även om nivån i fikarummet är lite låg ibland ;)
But I like!!!
1000 ggr bättre än statoilen liksom, där var vi samma gamla gäng -7 st att välja mellan... Nu är vi dryga 50, lite mer variation!!!

Har lite svårt att landa och inse att vi redan är vi midsommar, det känns liksom inte som vi borde vara där än -eller? Vart tar tiden vägen liksom?

Men nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv och beta av min attgöra-lista, Packa och slå in paket står överst!



Jag är för fattig för London, för trist för L.A
Men tame fan perfekt för en helg i Norrköping!

Kommentarer
Postat av: Thezz

Jag undrar vem det är som drar ner nivån i fikarummet egentligen :-P

2009-06-18 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0