Endorfinhög

Yes, en riktig uppåttripp på ren endorfin, känner mig så jäkla glad bara! träningen idag gick grymt bra och jag kände mig stark, även om mjölksyran nu glider genom hela överkroppen!!! Körde 30 minuter tuff kondition och sedan en ny armserie som jag tänkert utöka lite smått över tiden...

Nu kör jag lite återhämtning (blogg + yoghurt, perfekt kombo), sen är det hopp in i duschen och sen ut på stan... jag MÅSTE hitta ett par jeans (de jag har har spruckit i sömen, visst känns det kul!)... Har bara knickers att ta på mig just nu och ska sommaren fortsätta att utvecklas i den här takten känns det som om det kan bli lite kallt...

Sen är det ju jobb i kväll med, 15-21.15, ska försöka ringa modern under rasten -annars slår jag en pling efteråt, svara då -caprice?

Men ja, duscha känns som en bra idé

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt, du cyklade ju iväg som en vind så jag trodde du hann =/ Men det va ett bra avsnitt iaf =) Så du är ledig imon? Några trevliga planer?!

Kramar

2009-06-11 @ 20:24:10
URL: http://laid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0