Dippar och toppar...

Det är tur att man är känslomässigt labil, för hur skulle annars hummöret kunna vända på en femöring?
Dippen bestod i att älsklingen inte kunde komma in ikväll (skyllde på tvättstugan, yeah right -svikers!), men med ens kom min bror med en topp -de ska till Lisseberg på onsdag och vill att jag följer med... Det råkar vara min lediga dag så det passar mig alldelles ypperligt!!!
Sen en dipp igen: grannarna har fest, med spotify, så inte nog med att de spelar på högsta volym -det bryts även för reklam!!!
Ny topp: USA spöa självgoda spannien
Dipp: solsveda
Topp: Min säng, rena lakan...
Sen tror jag att humörsvägningarna är över för idag!!!
Men nu kallar sängen, dum som jag är ska jag tvätta 6:00 imorgon bitti... 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det betyder att du är äldre än mig=) mohahaha

2009-06-25 @ 09:46:56
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: Cicci

Men tror det stod att en fjärdedel gick till den svenska organisationen Kvinna till Kvinna.Det är ju bra men jo blir nog att vänta lite till



2009-06-25 @ 22:45:01
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0