Avtalsbrott?

Jag måste se över mitt avtal med Vädergudarna AB då de för tillfället brister i sina rutiner och leverera utlovade leveranser oaceptabelt sent...
Jag kontaktade tidigt Vädergudarna AB för att försäkra mig om en smiddig leverans av produkten Vackert väder till fredagen 12/6, min lediga dag. Vädergudarna AB fick tyvärr leveransförhinder och skickade som kompentsation Ösregn och snålblåst, en ersättningsprodukt som föga levde upp till de krav som jag ställer på produkten. Vädergudarna AB valde då att istället leverera Vacker väder under eftermiddagen 13/6 när tiden för min lediga dag utgått och produkten inte längre kunde nyttjas av mig. Frågan är nu, har jag rätt att upphäva vårt avtal då Vädergudarna AB har orsakat mig så mycket problem? Kan jag stämma dem?


Kommentarer
Postat av: Theres

Så länge du inte har betalat för det tror jag inte du har rätt till nån stämning ;)

2009-06-14 @ 11:41:54
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0