Not to my self

Enkelt sätt att inse att man har jobbat för länge:
Man glömmer bort sitt namn...
Följande konversation utspelade sig på jobbtelefonen 5 minuter innan jag skulle gå hem idag:
"-Ja det är sebastian...
-Ja hej det är sebastian, eller nej, det är hmm, skit samma, kan du komma ner med två sprite till mig?"
Det är tur att han tycker att jag är konstig redan innan...

Men nu är jag ledig i 2 dygn (dygn, inte dagar), börjar inte jobba fören 16:00 på onsdag -känns en aning lyxigt faktiskt!
Sen är det 5 arbetspass kvar, Hallshuk känns redigt nära nu!!!

Kommentarer
Postat av: Theres

Haha, presenterade DU dig som sebastian när du ringde honom?

Humor

2009-07-20 @ 17:12:26
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Theres

Haha han måste skrattat gott åt det. Ja vafan, sitt eget namn säger man ju så sällan så det är lätt hänt att man glömmer det ;)

2009-07-21 @ 16:44:40
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0