Jisses

Ojskipojksik vilken dag det var igår, lediga dagar är riktigt toppen ju!
Bussen gick 8 och då var det redigt varmt ute, frame i Göteborg 9:45 och precis lika varmt där..
Men med en cola i hande och en bänk i skuggan nere i hamnen gjorde väntan på broderns ankomst lättare!
Sen en lätt språngmarch upp längs avenyn för att hinna i tid till deras buss kom  (de skulle ju tvunget gå av upp vid Liseberg...) och ett kvickt matstopp på donken...
SEN BLEV DET KARUSELLER FÖR HELA SLANTEN
Från 12 till 22 åkte vi hela tiden i princip (kvickt matstopp krävdes förstås) och sen var det bara att rusa igen, gjorde sträckan Lisseberg-Central stationen på 14 min blankt -inte illa om du frågar mig!
Tågeresan hem gick kvickt (kan bero på att jag sov) och sen stod älsklingen och väntade på stationen, kunde liksom inte toppat dagen bättre!

Hade i alla fall toppenkul, får vi göra om igen! Kanske kan köra på tivoli nästa gång?

Annars har dagen varit slapp, gick inte upp förens vid 10-tiden och då rensade älsklingen mitt avlopp, tur att jag har honom -finns det ngt vidrigare liksom?
Sen stack vi iväg och köpte lite frallor och åt mysfrukost innan han var tvungen att sticka till jobbet!
Och själv sitter jag här, borde väl egentligen gå ut -men gör det inte...
Jobbar 15-21:15 ikväll så jag försöker ladda för det istället
Och efter det kommer hjärtat in igen!!! Han är ju ledig hela helgen han!!!
Kan nog bli en bra dag det här med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0