Härlig uppladdning...

Ja, jisses vilket veckoslut...
Fick gå hem från jobbet med ryggskott i torsdags kväll, efter en smärtfylld natt fick jag en akuttid hos Håkan Bengtsson (varma rekomendationer) som kommenterade mitt tillstånd med: Är du säker på att du inte har varit med om en bilolycka nyligen? Det där är den värsta låsningen jag någonsin sett..."
hela ryggen, från nacke till länd, var bara låst...
Ett par (okej, jävligt många -näst värsta behandlingen ever) knäckningar senare kunde jag gå igen (okej med myrsteg, men kom ju framåt i alla fall...)
Gick hem och däckade och sen kom hjärtat in och hämtade mig eftersom jag ligger bättre i hans stora säng än i min när jag är i det tillståndet... Vi svängde förbi jobbet på vägen till Laholm och sjukskrev mig, hoppas det har löst sig i helgen än då!!!
Sen hem till hjärtat där jag däckade igen, sen har han fått serva mig... Typ...
Tyvärr har det hänt tråkigheter i helgen av det allvarlig slaget som gjorde lördagen ännu mera outhärdlig!
Men idag har det varit bättre i ryggen i alla fall, med en knäck-tid imorgon så borde det sista räta ut sig!!!
För det måste det, för imorgon är dagen jag har väntat på så in i helvete länge! Vi sticker till Gotland, första gången på 7 fucking år!!! Hur kan det ha gått så lång tid???
Ska bli så in i bängen skönt!
Semester, ÄNTLIGEN!
(=minst 1 veckas bloggdöd)

Kommentarer
Postat av: Theres

Åh shit, vad lyckades du med när den låste sig?? HA det fantastiskt på härliga härliga Gotland nu!

2009-07-26 @ 19:40:32
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Cicci

om Harry Potter så har jag inte läst böckerna. Och jag kunde ju inte bry mig mindre eftersom jag sett alla utan att veta om det.

2009-08-04 @ 15:28:38
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: Cicci

äääh, jag läser annat på jobbet så tantsnusk stimulerar lagom.

2009-08-04 @ 20:03:27
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0