HAN KLARADE DET!!!

Weei, min lillebror har gjort det!!!
He´s the man!!!
Han klarade uppkörningen utan anmärkningar, om det inte vore för att jag är så djävulskt pank just nu så skulle jag skicka ett blomsterbud till honom, men det får bli en pressent på färjan på måndag istället -för det här innebär att de åker samma båt som oss ner, att jag får spendera en hel semestervecka med honom (kanske inte hela tiden, men han är där!)...
Jag är så jävla stolt över honom!!!
Och Gotland 2009 kommer att bli oslagbart, vi blir ett tappert litet gäng som gör Hallshuk osäkert ;) Eller ja, vi återintar familjen Lundbergs rättmätiga plats som en del av livet där -om så bara för en vecka! Kusiner, sommargotlänningar och stockholmare -håll i hatten! Lubbes barn är på ingående!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0