Betar av "att göra"-listan

Nu har jag skapat två bil-cd-skivor som kommer att utgöra soundtracket för vår resa, ev ska jag revidera cd 2 med lite musik från älsklingens musikbank (har inte bränt ut än, har inget brännprogram på min dator...)
Men känner mig duktig, vi behöver ny bilmusik!
Förhoppningsvis kan jag skapa en till på måndag förmiddag innan vi sticker -om inspirationen finns!

Men nu är det straxt jobbdags, lite längre pass idag 14:30-21(:15?), hoppas bara tiden går lika fort som igår!!!
Allt jag vill är att tiden ska gå på toppspinn fram till och med söndagkväll, sen får den gärna sakta in... 

Men nu är det dags att packa väskan och ge sig iväg!
Ha en fortsatt bra dag!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0