Ledningen på TV4 är Sveriges mest inkompetenta!

Nu sitter jag här och tjurar, med all rätt!
TV4s ledning/programansvariga är de mest inkompetenta i landet!
Hur i hela helvetets namn kan man lägga över sitt bästa program, kanalens livlina, på en nischkanal som endast når 28% av Sveriges befolkning (enligt denna pressrelease)...
Min fråga på det: Han fan tänker ni???
24 är det bästa som hänt actiongenrén någonsin, och faktiskt: höjdpunkten på tv-året...
Nu är allt ihop förpassat till en nischkanal som skulle kosta mig, nej förlåt, skulle kräva att jag flyttade för tv400 går inte att få in som tilläggspaket i vårt hus eftersom min fastighetsägare inte erbjuder det fullständiga gratispaketet och tv4000 inte finns som valbar tilläggskanal!!!!
I och försig kan jag välja att teckna kanalpaket stor från Telia för 159:-/månad (utan startavgift, 3 månader gratis och ingen kortavgift första året) eller Boxer tv4 för 99:-/månad + startavgift 599 och kortavgift 299:-/halvåret, men det känner jag inte att jag har råd med...
Och vad ska jag med alla de kanaler som telia erbjuder till? Så mycket tid har jag inte att se på tv...
Men just nu är jag rätt desperat för att få tv400 och jag antar att det är det som är meningen med TV4-ledningens onda plan: att få alla att skaffa dyr digitaltv... nästan så jag törs slå vad om att de får procent av försäljningen hos de stora digitaltvförsäljarna...

Men för alla er som har TV400, säsong 7 av 24 har nu börjat... Njut ni som kan, för Jack Bauer är det bästa som hänt tv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0