Underbar Pilates!

ojojoj vad skönt det kan vara med Pilates på en fredagsförmiddag...
Känner mig så nyttig och härlig!
Ulf hade passet istället för Eva och jag måste erkänna att han är mkt bättre...
Ewa är jättemysig och så, men Ulf känns proffsigare...
Har haft lite svårt för honom innan, han är så där superhurtig ni vet och vig som en elitgymnast (själv är jag ungefär vig som ett kylskåp...)
Men efter två pass med honom är jag frälst, han är pedagogisk, puschande och rolig... Hans pass erbjuder variation, skratt och utmaningar!
Nu måste jag försöka gå på hans ordinarie pass med, han har på torsdagar kl 17... Frågan är om jag klara av att ladda om efter Easyline kl 12-13, men det borde gå... I alla fall ska jag testa det nästa vecka :P
Han har ett pass på söndagar med, men det är bara ett baspass och dessutom så måste jag vara ärlig mot mig själv -jag är ju i princip aldrig inne i Halmstad på söndagsmorgnar...

Men nu ska jag bara se Anja åka Super-komben och sen ska jag hoppa i duschen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0