Så blev hela Halmstad alldeles vitt...

Hmm, över 1 dm nysnö...
Inte behöver man åka enda upp till fjällen för att njuta av lite vinterväder...
Bara så du vet det brorsan...

Nej, vem försöker jag lura? Jag är så jäkla avis!!!
Men jag fick just en strålande idé, min bror ska ju komma hit nästa vecka - de kanske kan komma redan på fredagen så kan vi sticka o åka skidor på lördagen =D Får helt enkelt lobba lite för den idén...

Så är frågan vad man ska göra med den här dagen? Borde verkligen läsa lite verksamhetsplanering, har ett par kapitell som ska vara klara tills på onsdag... Men det tar emot, bokjäveln är ju på engelska :P

Men jag ska i alla fall gå på Easy Line kl 12!!!
Och så är det skidskytte nu 9:45, tänkte kura ner mig i soffan och se det, är det så fel?
(ja, jag vet att det är det... Men ändå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0