Men nu blir jag upprörd!

Satt o surfade runt lite och läste om hela sveriges älsklingspar numemr ett, Vickan och Daniel!
Men så trillade jag in på en krönika av Britta Svensson, och vet ni vad människa skriver?
"Det är för väl att Eva och Olle Westling hade vett att döpa sonen till Daniel. Prins Daniel låter åtminstone ganska ok.
Det hade ju varit värre med prins Tommy. Eller prins Lars-Åke. "
Nej nu jävlar, vad skulle det vara för fel på Prins Lars-Åke (hertigen av Gotland kanske?)... Tycker inte det låter speciellt fel... Som storasyster är det min plikt att försvara min lillebror när folk hoppar på honom! Jag får helt enklt se till att hitta en lämplig prinsessa åt honom så ska ni få se att prins Lars-Åke passar alldeles utmärkt....
Det är ju defenitivt inte värre än Carl-Gustaf!
Och by the way, dubbelnamn is the shit!!!
För vem vill ha ett vanligt tråkigt enkelnamn, när man kan ha ett speciellt dubbelnamn som inte allt för många andra har?
Det finns 50 941 Linda i Sverige, men det finns bara 450 Linda-Marie... Sug på den alla Annor (310 336 st), Emmor (66 367 st) och Sofior (87 287 st)...

Så alla blivande föräldrar, slå nu ett slag för dubbelnamnen -det är framtiden!

Kommentarer
Postat av: HybrisHanna

Britta Svensson är speciell. Läs mer om henne på min blogg http://hybrishanna.blogspot.com/

2009-02-27 @ 20:18:48
URL: http://hybrishanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0