Men herregud! Ugglas, hur tänkte ni då???

Okej, jag hade lovat mig själv att inte blogga något under helgen, men hur fan kunde ni rösta vidare Ugglas bland de 5 bästa???

Mitt bombsäkra tips var:
* Nina
*Scotts
*Emilia
*Alcazar
*Marie

Vad i helvete gick fel???

Första duellen:

Scotts-Alcazar: Min vinnare är Alcazar... Men scotts har en farlig publik, men tänk på att dansband bara funkar i Sverige och Norge...

Yes,. Alcazar till Globen -rätt röstat!!!
Scotts i andra chansen: Lycka till!

Andra duellen, snälla snälla inte Ugglas...

Emilia-Helvetes jävla skit, ugglas: Vi kan ju inte skicka en förrymd menatlpatient i nattlinne och gummistövlar? Kom igen nu, alla röster på Emilia!!! Det är nytt och fräscht, med ett sound som vi har har hört 1000 ggr förr i Melodifestivalen!!!

Tack gode gud, jag tror jag blir religiös!!! Emilia är i finalen!!!
Men för helvete alla som röstade på den där häxan: Skärp er till andra chansen!!! Hon ska INTE till Globen, det är illa nog att hon fick en resa till Norrköping...

Men vad är det för fel på den där jävla internationella jurryn? Dem vill ju skicka Sverige och dess bidrag rakt ner i avgrunden!!! Jag tror att de 10 länderna i jurryn konspirerar mot Sverige: de väljer Ugglas för att vi ska komma sist!!!

Nej, nu ska jag ta mig en stadig och lugna mina upprörda nerver, fortsätter den internationella jurryn så här vecka efter vecka kommer jag att bojkotta allt vad melodifestival heter...  Eller ja, förmodligen inte -men jag är UPPRÖRD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0