Måndag morgon, tillbaka efter en känslofylld helg...

Fy fan vilken natt, tror att jag har drömt mardrömmar om allt som går att drömma mardrömmar om...
Borde känna mig utsövd, but not -det tar på krafterna att drömma

Måndag igen då, vecka 8 och alla som har det bra har sportlov... Näe, ja ä inte bitter...
Men men, kort föreläsningsvecka i alla fall, måndag eftermiddag och hela onsdagen -men ändå...
Jag är inte laddad!!!
Känner att jag ligger så sjukt långt efter med allt, men det kanske känns bättre efter eftermiddagens föreläsning eftersom det är JÖKen jag känner mig efter med och det borde ju alla andra också känna så eftersom föreläsningarna har varit inställda för alla...
Men ändå...

Sen har det här varit jordens mest känslostormande helg: från euforisk lycka (lördag) till lite svårare i går...
Fyra år, lite svårt att greppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0