Kanske inte så misslyckad ändå...

Jag är social, många skulle nog beskriva mig som lättpratad och öppen...
Men jag har bara 4 människor i min närhet som jag klassar som vänner, är det något fel på mig då?
Jag har bekanta, långt över 100 kontakter i mobilen och en stor msn-lista, men 4 vänner...
Jag trodde jag var ensam, en kufisk figur som inte orkar släppa fler människor in på livet, men jag är inte ensam...
I dagens expressen skriver Ebba von Sydow årets mest träffsäkra krönika, det skulle lika gärna kunna vara mina ord...
och det glädjande i det hela är att hennes kommetarsfält svämmar över av komentarer från tjejer som jag -tjejer som inte vill/orkar släppa alla in i den innersta kretsen!
Skönt att vi är många som står starka, med endast våra allra närmaste vid vår sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0