Jag hade lovat mig själv

Att undvika allt vad nyhetssajter hette, men självklart ska en utav mina favoritbloggar då istället avslöja hur det gick i damernas VM super-G...
Tyvärr åkte Anja ur och Jessica var långt efter tidsmässigt, synd, men det kommer fler starter i detta mästerskap!

Då kan jag ju istället gå in på min föreläsning: Jag säger bara fy fan... Satt och frös/svettades och försökte hänga med i den udda brytningen/talfelet som Marcus har... De sista 30 minuterna var min hjärna helt ute och cyklade, men jag tror jag fick in lite om köplagen och konsumentköpslagen i alla fall... Därför känns det som om det var värt att ändå åka dit!!!

Men nu tror jag att jag ska falla ihop som en liten hög på soffan ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0