I denna arla morgonstund

Sitter jag här och försöker piggna till, ska tvinga i mig lite frukost så jag har något i magen innan jag sticker på pilatesen kl 10...

Sen måste jag verkligen ta tag i skolgrejer, hur jävla segt det än känns...
Ska defenitivt INTE sitta och slösurfa på Internet hela dagen...
Så det så!

Sen är planen att jag ska åka ut till hjärtat ikväll (han jobbar 06-18, stackars liten) för lite fredagsmys (=Let's Dance, inte en chans att jag missar det). Sen åker ju den lilla smurfen till Öland imorgon... Iochförsig inte någon nöjesresa, men jag känner mig övergiven ändå -de ska åka från Laholm till Öland och tillbaks på en dag och mellan åkandet hinna med mötet... Känns som om de kommer vara borta väääldigt länge, måste vara minst 50 mil fram och tillbaks ju!
Och eftersom jag blir ensam och övergiven åker jag nog tillbaks in till stan igen, föredrar att vara ensam i min egen lägenhet framför att vara det i hans! Tjejerna i klassen ska ordna någon form av BFE-tjejkväll på Bolmens imorgon med, men just nu känner jag inget sug att gå dit --> Det är ju MELODIFESTIVALEN imorgon! Kan inte sammankomster av det här slagetr vänta tills jag har rest mig ur min schlagerdimma om ca 3 veckor?

Men nej, frukost var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0