Hotta brudar från Norsholm...

Här kommer hotta brudar från Norsholm
Ho ho ho hotta brudar från Norsholm
Och dom är glassiga och dom är flotta
Men ändå hotta brudar från Norsholm
Och dom ser ner på varje medelmåtta
För det är hotta brudar från Norsholm                                           
-->Texten är hämtad från Magnus Ugglas orginalversion av "Hotta brudar", men hans skivbolag ansåg att det var bättre att hylla andra brudar istället ;)

Lördag idag, slölördag för att vara ärlig...
Endast inneburit skidåkning på tv och telefonluren tryckt intill örat :P
Men det behövs det med ibland :P

Hjärtat kom aldrig iväg till Öland (för taskigt väglag) så vi myser hemma istället...
Tänkte ha lite schlagerhappening här ikväll (JAG) och ölhävning (Micke och hans kompisar...), blir nog bra... Är bara rädd att jag blir inkörd till lilla tvn i sovrummet...
Men bara jag får se schlagern är jag nöjd!!!
Sen är det ju hästhoppning 22:20 ikväll med, sammandrag från Göteborg Thropy, ett måste!!!

Ikväll blir et typisk lördagsmat med, det är något visst med oss och Lassange... Tror vi har en Katten Gustav i oss båda :P Tror helt ärligt att jag skulle kunna leva på lassange :P
Och till det kör vi på stort ikväll: hemgjorda vitlöksbröd *mumma*

Men nu ska jag utmana hjärtat på wii, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0