Högskolan på turné

                                        Vi har varit på turné,
                               men hamnat lite på sné
                                      Finns det ingen som kan säga var vi é?


Nej, det gick faktiskt riktigt bra att hitta till Trollhättan och tillbaks (mycket tack vare Mikael som visade sig vara inföding...)
Fast vi var bort länge... 13 timmar är maffigt! 3 timmar resa +6 timmar mässa + 4 timmar hem (mat och tankstopp)...
men ja, fick se något nytt och träffa på lite (förhoppningsvis) blivande studenter!!!

Och mitt i allt ihop ringde min mobil:
Jag ska på anställningsintervju imorgon!!!
Får förvisso skippa JÖk:en, men det är dt värt om jag kan få ett jobb!!! Men det rör sig om ett av de mest välsökta jobben i Halmstad just nu, så bara att få komma på intervju är ett stort steg framåt -men jag håller alla tummar för att jag får det!!!


Men vad är det jag hör: enligt tv4nyheterna dumpas 5 (FEM!!!) lastbilslaster med orenat avloppsvatten rakt ut i Bråviken, de boende får inte bygga trekammarsbrunnar för att Norrköpings kommun inte är klara med detaljplanen för området än... Nej skärpning, det här blir det bakläxa på!!!

Men nu tar jag natt, har hållit igång sen 04:30...
En god natts sömn till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mr Sport

Nja tror möjligen att Anja kan ta en bronspeng i Kombination. Det är det enda. Verkar vara ett sånt där VM där inget fungerar...





Bittert.



Nu till Morgonkaffet!

2009-02-06 @ 07:42:25
URL: http://sportanalys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0