Feberrus...

jisses, det här har varit en lång dag...
Vaknade tidigt (8:00 en söndag, men jag hann ju med att höra veckans bästa med rix morgonzoo) av konstiga feberdrömmar, slog på skidorna vid 10 (GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Anja, men även till Jessica -lovar gott inför tisdag), kom upp ur sängen vid 14:30 och trillade in i duschen samtidigt som Micke dök upp...
Han kom och drog mig upp till ytan igen med en promenad, lite mat och massa rolig film!!! Febern kanske inte blev bättre av det, men jag mådde bättre i härtat av det!!!!

Han gick väl för en timme sen eller så, mitt i "the holiday", en underbar film by the way... Just nu är jag väääääldigt inne i feel-good filmer, känns helt rätt...

Men ja, tror att jag ska ta två panodil och krypa ner under mina dubbla täcken + filt, för nu fryser jag igen...
Vi hörs imorgon, förhoppningsvis både piggare och fräschare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0