En kväll där skratten fick magmusklerna att krampa!

Ja jävlar, mina Ljungbytjejer är de finaste som finns...
Men vi ses åt helvete för sällan!
Vi räknade ut att det nästan var ett år sedan jag var i Ljungby, men nu ska det bli ändring på det: Numera bor vi ju på samma tåglinje!!!
Och Malin har fått lägenhet i Lund nu så i mars blir det inflyttningsfest och jag ska dit!
Har bara sett Lunds tågstation så det kan ju bli spänande att se detta akademikernas mecka...
Och Sandras gulliga Tobbe kom och hämtade henne, alltid lika trevligt att träffa honom!
Och nu är de ute på T6 och jag känner mig rätt avis, skulle med vilja göra ngt "riktigt"... Sandra verkar ha ett grymt kul uppdrag, på svenska mässan av alla ställen! Drömmen att vara med där, tänk alla mässor man får se!!! Och den lilla smurfen hade fribiljetter till göteborgs horse show, det är vääääldigt synd att jag inte viste det förra helgen eftersom hon inte utnyttjade dem!!!

Vi var i alla fall och åt på mysiga PLAKA , grekisk taverna mitt i Halmstad city... Grymt god mat, åt en fantastisk souvlaki...
Men sällskapet var det bästa... Synd bara att kvällen blev så kort, malin var tvungen att ta tåget hem 20:35... Men men, ett par timmar blev det i alla fall!!!
Ser så fram emot nästa gång, låt det bli snart!!!

För övrigt är jag grymt sugen på att gå ut och dansa, shaka loss rejält på dansgolvet!!! Fler av mina grannar har fest ikväll och jag känner bara: Vill med!!! Någon som har lust att slå klackarna i taket med mig imorgon? Känns liksom lite patetiskt att gå ut själv, vill varken dränka mina sorger eller ragga (är mkt nöjd med min älskling!) utan bara dansa och hur kul är det ensam?
Nej kom igen nu, let's go, let's go, let's gå ner på stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0