En bättre dag...

Efter en natt med hemska mardrömmar vaknade jag av, hör och häpna, fågelkvitter!!!
Jag blev så glad, det känndes som om det fanns hopp om våren!

Är i alla fall feberfri (tror jag, har ju ingen termometer), men halsen är fortfarande svullen... Känns precis som måndagsmorgonen när vi drog till London, men det slutade ju väl så då gör väl detta det med!!!

Dagens "to-do":
* Börja med PM1 i verksamhetsplanering, det ska vara inlämnat nästa fredag (den 13:de...) men det skulle kännas bra att komma igång!
* Se herrarnas Super-G 10:45 på 2:an (eller ja, ha tvn på i bakgrunden och se när det kommer svenska åkare)
* Föreläsning mellan 13-16
* Förhoppningsvis hämta bokpaket på hemvägen (om det kommer idag *håller tummarna*
* TVÄTTA (börjar bli akut, jag har inga strumpor att ta på mig!!!)
* Förbereda inför imorgon: att studentambasadöra kräver vissa förberedelser :P Imorgon är det Trollhättan som gäller, har aldrig varit där -men en av mina kollegor är inföding så förhoppningsvis hittar han... Mest spännande är ju annars att ta sig igenom Göteborg i rusningstrafik både dit och hem ;) Kan bli riktigt kul, minns ju hur det var när vi skulle på mässan :P

Det är i alla fall planen, sen får vi se hur det blir med det, men jag sätter målen högt och hoppas att det funkar...
Men först borde jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen, göra mig i ordning, bädda sängen -men det känns inte så lockande, vill snarare krypa ner i sängen igen och mysa!!! Fan, den här sjuktiden har totalt pajat allt vad karraktär och självdiciplin heter... *suck*
Fast å andra sidan MÅSTE jag gå upp jättetidigt imorgon (04:30 typ...) och då måste jag ju få masa runt lite idag, eller?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0