Det blir aldrig som man tänkt sig...

Nehej, jaha,m mhmm... Så kan det gå...
Min bror kommer INTE ner i helgen :'(
Anledningen, dumma dumma laxfiskeföreningen börjar inte sälja dygnskort på fisket i Lagan fören 8 mars, och eftersom min bror inte har någon nytta av ett årskort (lite långt att åka 35 mil varje gång man ska fiska) så kommer de ner o fiskar senare i vår istället...


Bjuder på en vinterbild på min bror istället, här ser han riktigt hurtfrisk ut ju...


Och eftersom älsklingen ska till Djupvik på kurs fredag-söndag så är jag ensam och övergiven *ynkynk*

Men det löser sig, funderade på bio -men filmen jag vill se fans 7 platser kvar till... Hmm, får se!

Annars går det sisådär med todo-listan, föreläsningen är avklarad, jag har varit på info. och lämnat löneblanketten, jag har fyllt kyl och frys (kassarna var så fulla att jag höll på att välta med cykeln när jag stannade vid övergångsstället), disken är diskad och tvätten ligger i maskinerna (ska straxt ner och flytta över till tårkskåpet), däremot har jag inte börjat städa...
Men det kanske löser sig :P

Har även tänkt ut middagsmaten, ikväll blir det gryta med kantareller från Norsholmsskogarna, mhmm låter gott va?
Tror jag att det blir med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0