Det är något kallt mellan mig och England...

                                              Och inatt kom isen över sjön
                                    Och snön föll försiktigt över Skandinavien
                                 Och Nordsjön är väl stilla och kall så här års
                                              Innan våren sätter av igen
                            Och det är nånting stilla mellan dig och våren
                                Det är nåt kallt mellan mig och England

Jisses säger jag bara, när jag cyklade upp till föreläsningen vid 13-tiden var det vissa blå gluggar på himlen och det fanns hopp om livet, men lagom till första rasten (14) hade det börjat störtsnöa...
När jag kom ut syntes inte min lilla cykel, den var helt vitt!!! Men ja, det var bara att hoppa på den och cykla hem, det är ju en jäkla tur att man inte är London-bo och blev helt handlingsförlamad för lite snö... Men jag är inte glad över det, vill inte ha sånt här väglag när vi sticker vid 6 imorgonbitti... Vet inte hur snabbt de kommer ut och tar hand om E6:an på morgonkvisten...

I övrigt kan jag säga att det har gått lite sisådär med min todo-lista idag, inte blivit någon verksamhetsplanering gjord, men det beror helt enkelt på att jag inte fattade hur jag skulle göra -men om jag sätter mig med det och verkligen försöker tror jag att jag löser det... Bara synd att de flyttade den föreläsningen tills imorgon, hade behövt varit med och frågat lite...

Inte fått min lagbok idag heller, men jag har i alla fall köpt register nu!!! Och nya strumpor!!!

Men nu ska jag sparka igång med maten tror jag, har hittat ett recept på GI-pizza, ska bli spännande och se hur det blir :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0