Bloggar som passar i Din lilla värld alldeles utmärkt :P

Jag är (enligt mitt tycke) en aktiv bloggare, både när det gäller eget skrivande och läsande!
Och därför tänkte jag passa på att passa på att tipsa om mina favoritbloggar just nu:

* Ola Lauritzson GI-blogg. Författaren bakom alla dessa GI-böcker... Skriver en relativt uppdaterad blogg om sitt eget kämpande med GI, träning och livspusslet... En inspirerande blogg!

* Spark i baken Träningsblogg, och den helt klart bästa i sitt slag. Therese är spinninginstruktör, löpidiot och webbredaktör. Spark i baken är inspiration både gällande mat och träning, även om hon kanske inte har satsat på mina favoritsporter :P

* Schlagerbloggen Precis vad det låtersom, skvaller, backstageinfo och tankar kring schlagerspektaklet från Tobbe och numera Truss. Ett måste i denna rosaglittrande månad.

* En äkta man Fredrik bloggar om sin väg till sina två (!!!) brölopp, ett persiskt och ett traditionellt. Bloggen skonar ingen i hans närhet och särskillt tärnorna hängs ut, helt klart roligast just nu!

* Mitt liv som hund Nyaste bloggen på Veckorevyn skriven av charmtrollet Glenn-Floyd Öhrn Lernström, vad jag tror är någon form av schnauzer (står ingen rasbeskrivning, någon som har koll?)

Ja, det är väl ungefär på de bloggarna jag spenderar den mesta av min webbtid just nu, men självklart läser jag en hel del bloggar från vänner och bekanta... Borde jag länka till dessa också? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0