Årets starkaste startfält!

herregud, jag har redan 3 favoritlåtar, och jag vill se alla i globen!
Anna & Maria -grym, härlig och nytänkande
Next 3 - rap är helt enkelt bara bra på östgötska
Malena - Operadivan som lärt sig sluta grimachera och levererar en riktig dänga!

Men det finns utmanare:
Agnes: snyggt nummer och en klar radiohit
Star Pilots: Vi har hört det förut, men snygga pojkar i uniform och Johan Backmans gryma röst -farligt
Sarah Down Finer: Balladerna är alltid farlig och Sarah är alltid farlig!
Thorleifs: Kan rida på dansbandsvågen sen Dansbandskampen, men den passade otroligt nog inte mig...

Men mitt tips:

*Agnes
*Anna & Maria
*Sarah Down Finder
*Malena
Och
*Star Pilots, men mitt hjärta hoppas på Next 3!

Vi får se hur många rätt det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0