Vilken underbar morgon

*Tralalalaaaaa, tamtamtam, dodido*
Vilken fin liten morgon, känner mig lugn och harmonisk och faktiskt utsövd
Ställde klockan på 9:30, knäppte på tvn och har sedan dess njutit av vinterstudion
Äter lite frukost nu samtidigt som jag förbereder matlåda inför imorgon (ja, hur ska jag hinna med det annars? Och maten tills idag är redan klar :P )

Måste in i stan och härja med alla julstressande människor när de öppnar vid 12. Köpte nämligen en flaska torrschampo som på något sätt förlorat allt tryck och fått all vätska samlad i korken. När jag öppnade burken fick jag torrschampovätska över allt, tror inte att det ska vara något problem att byta den ;)

Börjar jobba 14 och jag tänkte ta bussen upp eftersom hjärtat kommer in till mig ikväll så får han hämta mig när jag slutar =D

Men nu, fixtajm!

Kommentarer
Postat av: cicci

Men det är inte mitt fel att du inte har något bättre för dig än att skriva 113 inlägg.

2009-12-20 @ 11:26:28
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0