Tvättstugemarodörerna!

Idag är jag inte riktigt kompis med mina grannar, eller ja, idag heller...
Kom ner till tvättstugan 06:03 med ögongrus och trött som bara den och vad är det första som händer?
Hela tvättstugan är vattenfylld och jag i mina tofflor klampade rakt i det! Vad glad man blir då!
Varför är det så svårt att bara dra av golvet med en skrapa om det har läckt?
Nej just det...
Men idag kan inte ens det ge mig morgonhumör för idag är det stora åka hem-dagen!
Om ett par timmar är jag i Los Norsholmos!!!
Men nu ska jag ducha, packa och sen springa ner på stan och hitta lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Annemi

Underbara Linda!

Du går i rätt fotspår även om de blev blöta idag!

Det finns alltid något positivt i allt. Jag menar du skulle ju ändå duscha & bli våt om fötterna. Vattnet på golvet bara vande dig till kommande dusch. Kramkram & trevlig resa hem...

2009-12-10 @ 08:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0