Tidsoptimering eller möjligen stress?

Jisses, den här dagen lär ta kål på mig, sitter här just nu och andas och väntar på att golvet ska torka!
Har hunnit med så jäkla mycket, men har lite kvar att hinna med innan dagen är slut!
* Läkaren 8:15
* Julhandlat på City Grossen
* Tvättat
* Julstädat (yes, hela bokhyllan är genomgången och noggrant dammad, golvet är skurat med såpa och kuddarna är fluffade)
* Felanmält alla småfel som finns i min lägenhet (väntar bara på att de ska komma och åtgärda det, och jag säger bara att fan ta dem om de går in med skorna när jag inte är hemma ;P )
Men som sagt lite kvar att göra idag. Börjar jobba 16 och innan dess skulle jag behöva in och handla lite småsaker som vi missade förut och egentligen skulle jag behöva hinna med en snabbsväng in på apoteket eftersom hjärtat tvunget vill ha apotekets senap ;) För mig räcker det med korvgubbens finsenap -för det mina vänner, dä ä grejer dä!

Men nu ska fejset och andra kläder på och sen så hojjar jag iväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0