This is it

Då var det dags, det här året drar sin sista suck idag och inatt välkomnar vi det nya...
Min enda önskan för nästa år är att mina nära och kära får behålla hälsan och att inga dödsfall sker. Inga begravningar under 2010, inga plötsliga insjuknanden och framförallt inga dösfall!
Det är min önskan, 2009 innehöll alldeles för mycket av den varan.

Sen har jag en sista önskan kvar för det här året som snart försvinner: Ta det lungt med raketer och smällare! Köp inte ut till minderåriga av samma anledning som att ni inte ska köpa ut sprit åt dem, åldersgränsen finns där av en anledning!
Innan du ger dina 10-åriga barn de där små kinapuffarna, är du beredd att ta ansvar för en händelse som denna? Och kom inte och säg: "sådana saker gör inte mina barn" för hell yeah att de kommer göra busstreck, grupptryck och fix-idéer kommer alltid finnas i barns huvuden!

Och nu, som grädde på moset på detta allvarstyngda inlägg:
Ta hand om varandra, köld och fylla i kombination i natt kan få förödande konsekvenser -se till att alla kommer i säng inomhus!


Kommentarer
Postat av: Annemi

Du såäger så mycket förståndigt Linda. Jag är lite sen med min "gott nytt år" till dig så jag önskar dig en god fortsättning & hoppas verkligen att alla dina önskningar + några bra till slår in för just dig! Kram!

2010-01-03 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0