Ofrivillig tystnad!

Jag tog datorfritt i tisdags och det skulle jag tydligen inte ha gjort! Min dator blev så katastrofalt lack på mig att den bestämde sig för att självdö!
Satt i över en timme igårkväll och försökte få igång den, lyckades kom in på skrivbordet och spara det viktigaste på min nätbackup och sen krachade den... Lät ungefär som om den drog den sista sucken och sen blev det tyst, så tyst...
Jag grät en skvätt och började så smått planera begravningen men ett mirakel måste ha skett inatt!
Det är något med juletider, mirakel och återuppståndelse, har för mig att jag har hört en storry om det tidigare?
Startade datorn nu på morgonen bara för att testa en sista gång och bara så där så funkade den! Nu har den varit igång i dryga 30 minuter och har inte krånglat det minsta!!!
Jag hoppas att det bara var en sväng av baconfeber som drabbade min kära lilla dator igår, för jag vill fortsätta spendera tid med den (och framförallt vill min plånbok att jag ska fortsätta spendera tid med den här datorn...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0