Nyheter, skvaller och knark?

Ojskipojski, jobbet idag var intressant -fick reda på lite ditten och datten som fick mig att höja på ögonbrynen, skratta och bara bli allmänt chockad! Men eftersom inte det här är någon skvallerblogg och för att vissa saker inte ska komma ut så tror jag att jag kniper igen (jag kan FAKTISKT vara tyst när jag vill)!

Jobbet gick annars bra, var tidig som sjutton, men fick tid att umgås med lite arbetskamrater i lunchrummet innan och det är alltid myspys! Sen blidde det kassan någon timme och sen golvet *weei*... På något vis känns det bättre att springa runt på golvet och "göra" något, som att slå sönder krämpaket *host*Tomas*host*.
Lite strul på slutet, men hey sånt är livet och fick ju en tjominuters pratstund med vår trevliga väktare!

Sen ringde jag Marica, dels var jag tvungen att prata av mig och dels var jag mörkrädd och ville inte cykla själv! Yes, jag är en riktig fegis, men det står jag för!

Nu borde jag egentligen lägga mig och nanna kudden, men är sjukt speedad -har farit runt som en liten duracellkanin på uppåttjack hela dagen :P och dessutom har jag ju inte tvättid förens 06:00 -gott om tid ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0