Nu kör vi så det ryker!

Måndag igen, nedräkning mot d-day på lördag, fast det är väl snarare T-day...
Den här veckan innebär galet mycket plugg, men det är det värt om jag klarar den här tentan!!!
Idag blir det plugg hela dagen hemma hos Marica, men jag måste även hinna med lite ärenden på stan!
Jag har inte tid med ärenden egentligen, men så här när den där förbaskade julen kryper på så blir det ju en del sånt...

Men jag är så himla glad att jag var hemma i helgen, att jag fick landa och ladda mina batterier inför den här veckan! Jag fick mysa och bara ta det lungt, ingen stress och inga måsten alls -hur skönt är inte det?
Skönt att träffa Cicci med, även om jag glömde inflyttningspressenten *Skäms*

Men nu måste jag nog bege mig ut, ska bara packa ner alla dessa böcker... Tur att jag har cykel för jag hade aldrig orkat släpa böckerna upp till Marica, och dessutom hade förmodligen väskan pajat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0