Lill-lördag, party någon?

Onsdag och jag känner mig så där irriterande bra humör, undra vem den första blir som fräser till när jag kvittrar på av glädje ;)
Känner på mig att det här blir en bra dag, dels för att jag ska hem till Marica och plugga/köra terapisamtal, för att det bara är 2 h föreläsning idag och för att jag ska jobba ikväll och således har ytterliggare en ursäkt för att inte gå på Mjölners/Byggs årliga fylleslagsjulfest!

Men främsta anledningen till att jag är så där valpöverlycklig är att jag åker hem imorgon!
*weei, dansar glädjedans*
Så här dags imorgon är vi ju nästan på väg, Norsholmers, are you ready?

Innan jag rusar ut vill jag passa på att bjuda på den roligaste reklamfilmen just nu, även om de tillhör konkurrenten så är det humor.

När får vi mat-Tina att ställa upp på samma grej, de är ju precis lika helylle bägge två!



MAMMA:
Bor inte Micke i Handen, eller är jag helt ute och cyklar då?
Vi åker härifrån vid 9 är det sagt så jag borde vara uppe innan 13, men jag ringer dig ikväll och bekräftar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0