Intensiv pluggdag!

Vi har varit duktiga idag (periodvis) och hunnit med hela 5 (mmm, just det fem uppgifter -när man ska mongagissa räntan tar det sin lilla tid...) uppgifter innan huvudet la av och intelektet strejkade ;)
Marica och jag bröt upp från pluggande och stack till Eurostop för att shoppelishoppa =D
Hade inte direkt några förväntningar på att hitta något, men oj vad mycket bra och billigt jag fann :)

På kicks:

* 3 ögonskuggor från Rimmel för 30 kronor/st, känndes som det var läge att passa på när de reade ut allt Rimmelsmink till 50%

En vit, en kungsblå och en silverfärgad -det känns som en passande nyårs make ;)

* Rosatonat rouge från Rimmel, 32 kronor

Behöver ju bryta av lite mot det bruna, dessutom är ju rosa min färg ;)
Min sort heter "Pink Rose" och känns riktigt bra...

* Makeupsvampar 25 kronor/2 stycken

Värt att testa om jag kan få till ett bättre resultat med svamp...

*
Guldglitterspray 30 kronor

Är det nyår så är det...

På Lindex:

* Mineralconcealer från Loreal, 39,50:-

För att täcka alla blemor i ansiktet, och det jag har testat ikväll har gett ett bra resultat.

På H&M

* Ny ögonskuggeapplikator, min gamla har fallit sönder...

Sen skjutsade Marica hem mig till min lägenhet och gissa om jag blev glad när jag kom innan för dörren och det låg en lapp från reparatör-Fredrik att han hade fixat både min kyl och min krånglande låda -utan att gå in med skorna ;)
Mellanlandade bara i min lägenhet för att ta reda på lite grejer jag behöver tills imorgon och sen gav jag mig ner på stan en snabbsväng innan jag tog bussen tillbaks till Laholm. Och jag som har klagat så på rean inne i stan, men nu hittade jag en hel del till som jag behövde (men jag orkade inte bara kolla på kläder, får bli en annan dag):

På Gina:

* Ett "hårband" med blommor och stenar som jag har gått och tänkt på sedan jag var där i måndags, lyckades gripa sista exemplaret och fick hosta upp 34.50:- för det =D

På H&M:

*Två flytande Eyeliners från Isadora, á 20 kronor styck, kostade egentligen 95kronor/styck..

En kolsvart och en svart med silverglitter

På Lindex:

* Min hårfärgning, 40 kronor

Mer än så tycker jag nog inte att det är värt faktiskt ;P

* Kungsblå, superheta spetsleggins, får se om de blir till nyårsstassen eller om det blir overkill med blått + blått

Måste säga att jag är riktigt nöjd med mina fynd, rea är skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0