Inte enligt planen

Jag hade en plan, en riktigt bra plan till och med!
Jag skulle upp och träna nu på morgonen och sen plugga, innan skola/jobb -men icke!
Mitt knä värker som bara F** och jag fattar ingenting... Eller jo, jag har mina misstankar ;) Tror faktiskt att det beror på att vi körde rätt tuffa skänkelpositionsövningar igår med 15 min. fältsits + hoppning på det och mina stabiliseringsmuskler kring knät är ju inte riktigt vad de borde vara! Jag tror att värken går över om knät får vila någorlunda idag, men det känns surt när det grusar hela planeringen...
Dessutom bidrog smärtan att jag gav mig själv 30 minuter extra i sängen som snabbt blev 1 timme extra, inte bra -men sjukt trött idag :P
Jättebra när man ska jobba sent...

Men nu ska här pluggas duktigt!

Kommentarer
Postat av: cicci

ÅÅÅ, då får du tigga väldigt bra för den kanske inte finns kvar på lördag=) Fam jonsson kommer och äter skinkmacka på torsdag hos mig.

2009-12-08 @ 13:25:35
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0