I belive I can fly

Idag fick jag precis som jag ville, rida Pacino OCH hoppa!
Har inte hoppat på år och dagar känns det som, men idag fick vi hoppa massor!
Det var hopp på böjt spår, hopp på 8-vålt och studsar!
Pacino och jag flög fram och jag vet inte vem som hade roligast, han eller jag -men vi var precis lika genomsvetta efteråt!
Sen hade vi ju lite julmys efteråt så det blev sent hem, öppnade dörren 21:35 hungrig som en varg för Ris á la Malta var verkligen inte min grej -huva! Det får svärföräldrarna äta själv på julafton!
Men nu har jag duschat och ätit och ska bara krypa ner i sängen -men måste nog låta maten sjunka lite så jag inte drömmer en massa mardrömmar inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0