Får man göra så?

Är det okej att som föreläsare ha noll framförhållning?
Är det okej att utan att meddela sina studenter ändra föreläsningsdag?
Jag är så sur!
Vi har förvisso en jättebra föreläsare i makro, men när det gäller planering så är han efterbliven! Vi skulle egentligen ha föreläsning nu i eftermiddag mellan 13-15, den har han under förmiddagen flyttat tills imorgon 13-15!
Som om vi studenter inte har annat inplanerat! Just nu har jag ett jävligt tight pluggschema som inte tillåter några som hellst förändringar och så gör han så?
Ja, inte är jag glad i alla fall!

Men nu ska jag bara andas och ta det lite piano, hoppa på bussen till Lahiolm och fixa Lasses ultrabraiga julklapp -den ni ;)
Ska försöka plugga lite mer på bussen, men det beror lite på hur busschaffisen kör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0