Det här blir en bra vecka!

Jag har en känsla och den säger att det här blir en bra vecka!
Har haft en bra dag idag (även om jag kanske inte har pluggat så mycket som jag borde), började med att fålla upp Mickes gardiner innan jag åkte in till stan och hem till Marica för lite fika/skvaller, en sån riktigt softdag och det behöver man ibland!
Imorgon är det allvar igen, ska försöka plugga duktigt under förmiddagen och sedan är det föreläsning 13-15 och jobb efter det 16-21:30!
Det känns bra att ha den här veckan inrutad för då går det snabbare tills det blir torsdag och då får jag åka HEM!!! (Tack underbart snälla Martin och Nina)
Passar alldelles utmärkt för då hinner jag göra en liten julklippning, träffa Cicci och kanske göra en sväng på stan (gå i RIKTIGA affärer i RIKTIGA gallerior) och viktigast: Mysa med familjen!

Men först ska måndagen klaras av och det innebär ju STALLET! Ikväll blir det dessutom julmysfika efteråt så risken finns att det blir sent, men så värt det! Rider ju ihop med ett så fint gäng och Annette och Clase är toppen så det blir nog riktigt fint det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0