Valpfrossa alt. Bilder säger mer än ord...

Tänkte passa på att pressentera mitt dygn i bilder, se och njut...


Ida och jag började gpårdagen på stranden...

... där solen speglade sig mot kavlungt hav...
Efter stranden saknas bilder, men Billie och jag delade på en glassturt på stora torg -årets första kulglass =D
Sen var jag på kassamöte och fick lite papper och stuff, plus lite nya tider :D
Och efter det kom svärfar och hämtade mig och sen åkte vi och tittade på underverken:

8 små illbattingar som bara hade bus i ögonen...

Även om vissa var väldigt keliga, som den här lilla tjejen (för övrigt tycker jag att svärfar ska välja henne)...


Hela gänget, de somnade efter mycket lek...

Så söta, men det blir ingen Collie för mig -små hundar blir också stora...

Efter valpfrossan stack vi hem till svärföräldrarna och grillade, årets första =D
Och kalasgott var det!
Tyvärr hade mitt fotosinne lagt av då så det blidde inga bilder...
Men vi kom hem skapligt och jag trillade i säng vid 22, helt slut!!!

Imorse hamnade jag på älsklingens balkong, men vid 12 drog vi in till Halmstad för att handla lite (30 minuter på Clase Ohlsson, ni förstår hur kul det shoppandet var...)
Sen åkte älsklingen hem och jag drev runt på stan :P
För fint väder för att vara inne, Halmstad är helt enkelt vackert så här års...

Jag hamnade på en bänk vid Nissastrand med fin utsikt...

Och vackra blommor i ögonhöjd...


Men dagen är inte slut än :P
Nu äter jag lite mat och sen ska jag börja fixa inför kvällen, det är stor tjejfest för tjejerna i BFE2 ikväll...
Får se om kameran åker fram då...

Men ha nu en toppenlördag så hörs vi senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0