Smittad via telefon?

Mor är sjuk och jag pratade med henne i telefon förut, efter det däckade jag på soffan och sov i 1½ timme...
Sammanträffande???
Skulle inte tro så, hon skickade säkert elaka förkylningsbaskilusker via telefon...
Fast
Det kan ha något litet att göra med att jag sov 4 timmar i natt...
men nej, jag väljer att skylla på smitta av förkylningsbaskilusker som for 35 mil via mobilnätet för att atakera mig...

Istället för att hitta på konspirationsteorier borde jag antingen gå ut och njuta av vädret som en normal människa eller gå till gymmet och träna bort lite av helgens dåliga samvete...
Det första har jag ingen lust med eftersom jag inte vet vart jag ska ta vägen när jag kommer ut och för att jag inte vill, det andra har jag ingen lust med för att det tar emot att gå in... Logiskt från mig som bara sitter inne i lägenheten just nu, jag vet...
Men jag har huvudvärk, jag får gnälla -men bara lite...
Mest för att ingen finns här som jag kan gnälla och ynka till...
Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0