Påskafton

och är det påsk så bör man vara uppe med tuppen...
Gissa när jag gick upp?
Nu får ni säkert slag, men jag vaknade vid 6 och låg och vred mig till 7, sen gick jag efter tidningen och la mig i sängen och läste. Drog ut på det till 8 då jag hoppade in i duschen så idag har jag varit uppe länge ja ;) (jajjapajja och dartanjang, någon?)

Har ägnat förmiddagen åt mitt hår, gäller ju att få ordning på burret när man ska på kalajs :P
12:30 har svärfar sagt att han kommer och hämtar mig, alltså kommer han senast 12 så det gäller ju att vara redo :P
Men eftersom jag var uppe i så god tid så har jag hunnit med allt och lite till, ätit frukost i solen på balkongen bland annat :P
Rätt skönt att kunna gå runt här och lalla som man vill när man gör sig i ordning utan att stressad pojkvän står bakom och undrar vad i helvet som tar sån tid (hjärtat jobbar 06-18, så jag får hålla hans fana högt tills 18:30 då han beräknas anlända till svärmors födelsedagsfirande)...

Pratade med Stina förut också och hon får åka hem idag, skönt för henne, men lite oroligt för oss! Hon är ju betydligt mer omsedd på sjukhuset än hemma...
Men hon verkade vara glad över att få åka hem i alla fall...

Men ja, nu ska jag ta tag i håret igen och sen ska jag ringa mor min när melodikrysset är slut...
Men till alla där ute, en riktigt glad påsk och njut av vädret nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0