Optimera dagen!

Yes vad jag utnyttjar dagen effektivt idag känner jag =D
Föreläsning mellan 8-11 och jag hängde med, fattade och kände mig D.U.K.T.I.G på finansiering, det händer inte varje dag :P
Sen gick jag hem i solskenet (vet inte hur varmt det är, men t-shirt och knickers var för varm i alla fall :P
Sen slängde jag ihop pastan jag kokade igår (kokade mkt för att ha idag) med kassler, champinjoner, paprika och of cööörs, chillisås, hällde över grädde och in i ugnen 20 minuter...
Nu väntar jag på att den ska bli klar så jag kan äta lunch (blir minst 2 matlådor utöver det) innan jag tar lite pluggböcker och går ut i solen minst en timme (måste vara hemma till 13:50 igen så jag hinner förbereda mig på jobbet, allting tar så jävla mkt längre tid när man måste åka buss istället för att cykla)
Börjar jobba 15 och sen kör jag för fullt till 21:15, lär bli svettigt -det är Valborg imorgon och långhelg på det...
Gissar att köttet kommer ha mkt att göra, "alla" ska väl grilla i helgen :P

Och en liten direktkomentar till min mor: Försök hålla dig kring telefonen runt 21:20 om du kan, jag slår en pling då...
(Hmm, känner mig som Peter Harrysson, "God natt mamma, så ringer jag imorgon efter melodikrysset..."

Men nu piper timern, matdags :P
Take care och njut av solen nu!!!

Kommentarer
Postat av: linda

var i butiken masku lr något sånt. mitt emot norf ridklubb typ.



jag håller med om att man ska komma med förslag och så om man ska ge kritik. inte bara säga "bra/dåligt".



i valborg jobbar jag. 12:30-20 imorn, 8:30-18 1 maj o sen helgpass. så blir inge ledigt här inte. men pengar e bra. hur går d på ditt jobb då? kul?

kram

2009-04-29 @ 19:23:52
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0