Oj vad tiden går...

Tiden bara rusar iväg och det har varit händelserikt med både positiva och negativa händelser...
Men nu gäller det att se framåt och ta vara på det man har kvar!
Jag jobbar mycket den här veckan så jag vet inte riktigt hur mycket bloggande det blir, men jag ska försöka i alla fall :P

Idag har varit en lång dag, började 8 i morse med finansiering i 4 timmar -men det var en bra föreläsning där vissa saker klarnade upp!
Sen efter lunsch var det 3 timmar JÖK med Per-Åke, ytterliggare en av alla småroliga juridiklärare (Konstigt att alla människor med sjuk humor blir det liksom)... Hjärnan var lite trött på den föreläsningen, men det var givande ändå... JÖKen känns bra för det har jag ändå koll på, tror att jag har en naturlig fallenhet för juridik -tackar min lyckliga stjärna för att jag är en jävel på ordförståelse!!!

Men nu är det äntligen måndagkväll och straxt är det stallet som gäller, har ju inte varit där på 2 veckor -saknar alla hästarna ju!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0