Nu väntar jag bara på skarpt läge...

Nu har vi varit iväg och "testjobbat" på CityGross i Värnamo (vi har ju liksom ingen möjlighete att jobba hos oss innan allt drar igång på onsdag) och gissa om det var kul!!!
Lite skakigt i början men sen satte sig koderna rätt snabbt, men det kändes fel med 4siffriga koder istället för 3siffriga som på Statoil!
Men man lär sig väl!

Annars var det mycket bra erbjudande denna veckan, köpte med mig 5 st 3pack menthos för 5 kronor, där snackar vi fynd! Hade tänkt köpa tekakor också, men det hade de inga :(

Trevligt och vänligt folk har jag mött med, alla har tagit väl hand om oss. Och trevligt gäng åkte jag med, Jon-Michael, Lotta och Ameli (jag övar på namn...), vi skrattade gott i bilen och hade det allmänt bra -bara hoppas att resten av gänget är lika bra!!!
Men nu är jag helt slut, och hungrig -magen skriker efter mat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0