Meningslöst sms-inlägg ;)

Hehe, hittade en sån där sms-utmaning igen och JAG tycker att de är underhållande så därför lägger jag upp den här!
Jag hoppas att ni också gör den och så kan ni väl skriva en komentar med en länk till er blogg eller slänga iväg ett mail till mig med era svar (ni som inte har bloggar...)

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Country! Har alltid tyckt om det, saknar mycket sådan musik på min data.


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jobbar du nu?


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Fest?


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vet ej. Min lägenhet kanske?


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Synd. Kommer att försvinna många tittare. Inkl. Mig


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha. Bandvagnen kom till lilla tjärby sen rök bandet.


7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Vi har eldat gräs när det vatt brandrisk 5 ute. De är bara 3 nu. Inga problem.


8. Vad vill du höra mest av allt?
Ja. De kanske jag kan ta mig en. Ska vara här igen om en timme.


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ok. Synd. De låter roligt. Hade gärna velat vatt med. Får bjuda hit din bror i sommar. Älskar dig sötnos.


10. Din mest romantiska replik?
Klart vi kan. Älskar dig


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jaha. Då ska jag jobba i packningen i morgon. Börjar 08:00 slutar runt 14 kanske.

Hmm, vet inte riktigt hur med sanningen överstämmande detta är, men lite småunderhållande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0