Mellanlandar...

Som vanligt under de senaste dagarna mellanlandar jag bara i min lägenhet och trots att jag knappt varit hemma på 2 veckor (mer än för att sova) ser det ut som kriget...
Men städa gör jag imorgon, känner inte att jag hinner idag (eller vill, tolka som ni tycker passar...)

Idag har jag hunnit med att åka hem till mig i ottan (bussen gick 6:40, okristerligt tidigt...), packa upp väskan och byta skolböcker. Föreläsning mellan 8-10, 2 timamr är perfekt för att jag ska orka koncentrera mig på finansiering!
Sen hem igen, byta om och sticka till gymmet -första passet på 1½ vecka!!! Blev 40 min kondition, hade inte tid till mer :P
Sen hem och in i duschen för att sedan laga lunch + matlåda!
Och där landra jag nu, har precis ätit och känner mig allmänt däst, egentligen funderar jag på att lägga mig och sova 30 minuter eller något -men jag är rädd att jag inte vaknar!!!
Ska ju vara på jobbet 15!!!

Bara hoppas att det är liiiite lugnare än vad det har varit i helgen, lite mer normala köer så att säga :P
Om mitt schema stämmer (har varit mkt ändringar) så jobbar jag till 20:30, hoppas det  för jag skulle behöva handla lite innan jag går hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0