Med ben som spagetthi och halsen full av damm...

Ett rejält b enpass i stallet idag...
Hade Pepé som är världens bästa i höger varv, böjlig som en gummiboll...
Men i vänster varv, stel och oböjlig vilket gör att ben och sätesmuskler ligger på max hela tiden...
Var helt skakig när jag satt av, men jag måste säga att det går bättre och bättre för varje gång -jag börjar knäcka alla koder igen =D
Vi red ute i padocken med, skönt att kunna göra det mellan 19-20 och ha perfekt sikt och svettas som en liten gris...
Men satan i gatan vad det dammade, dags att vattna den lite :P Kan bara tänka mig hur det är i ridhuset...

Men nu ska jag trilla i säng och se Projekt runaway och försöka somna i tid, jag börjar 8 imorgon och innan dess måste jag hinna hem och hämta mina böcker... Dessutom måste jag gå upp till skolan eftersom någon rolig jävel luftade min cykel natten mellan fredag-lördag och cykelmojjen har inte öppet 8 på morgonen... Känns så där kul, får väl ta bussen här ifrån vid 06:45 :(
men ja, imorgon är en annan dag :P
Påskveckan är inledd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0